farmasi | فارماسی

تاریخچه تاسیس برند فارمسی

برند فارماسی در سال 1950 میلادی و در کشور ترکیه توسط پزشکی به نام دکتر سودت تونا (Cevdet Tuna) تاسیس شد. دکتر سی تونا در سال 1923 در ترکیه متولد شد. او در زمان جنگ جهانی دوم مشغول ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در ارتش ترکیه بود و بعد از آن نیز در راستای پیشرفت شرکت ها و لابراتورهای پوستی این کشور تلاش می کرد. دکتر تونا در ابتدا در شرکت Tan در حوزه دارو و مواد اولیه بخش بهداشتی فعالیت می کرد. سپس در سال 1985 تولید محصولات آرایشی (Tanalize kozmetik) را آغاز کرده و در مدت کوتاهی به موفقیتهای چشمگیری رسید. برنامه ریزی و استراتژی این شرکت به سمت تولید محصولات آرایشی و بهداشتی پیش رفت. به طوری که با الهام از نام محصولات آرایشی این کمپانی، نام تجاری فارماسی شکل گرفت. این کمپانی سالها با مدیریت خانواده تونا به فعالیت خود ادامه داد. اکنون نیز توسط نسل سوم این خانواده اداره می شود.

این برند در زمینه تولید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی، عطرها، محصولات مراقبت از پوست و ... فعالیت می کند. از طرفی تلاش و تاثیرات فراوان دکتر تونا در پیشرفت این شرکت باعث شد که به پاس خدمات ارزشمند او، امروزه لاینی به نام او یعنی (Dr. C. Tuna) در این کارخانه عرضه گردد. هدف اولیه آن ها تولید محصولات با کیفیت و جلب رضایت مصرف کنندگان بود که به خوبی توانسته به این هدف برسد. محصولات این کمپانی همچنان با کیفیت و کارایی بالا تولید شده و در سطح جهانی گسترش یافته اند. به طوری که این برند تا امروز و با گذشت بیش از نیم قرن فعالیت در حوزه صنعت سلامت و زیبایی، توانسته محبوبیت خود را حفظ کند. تلاش، کوشش و پشتکار رمز موفقیت فارماسی است. این کمپانی تولید کننده محصولات زیبایی، پخش و فروش محصولات خود را نیز به عهده دارد. 

ویژگی های محصولات برند فارمسی ترکیه

1.    فرمولاسیون جدید و منحصر بفرد و استاندارد 

برند فارماسی با انجام تحقیقات و بررسی های متعدد، محصولات خود را با فرمولاسیون های جدید و منحصر بفرد و متفاوتی تولید می کند. تمامی محصولات این برند تحت بالاترین استانداردهای جهانی فرموله شده و متناسب با سلامت مصرف کنندگان می باشند. فرمولاسیون متمایز محصولات فارمسی در مقایسه با سایر رقبا توانسته پاسخگوی همه نیاز و سلیقه ها باشد. 

2.    بدون خشونت و تست بر روی حیوانات

محصولات این برند دارای تاییدیه های جهانی نظیر گواهی کرولتی فری (Crulety Free) می باشد. بدین معنا که محصولات این برند بدون تست حیوانی تولید می شوند. این موضوع باعث محبوبیت بیشتر این کمپانی به ویژه در میان افراد حامی حقوق حیوانات شده است. 

3.    کیفیت و تنوع بالا و پاسخگویی عالی

یکی از اصلی ترین دلایل موفقیت چشمگیر این برند، پاسخگویی عالی و کیفیت بالای محصولات آن است. محصولات فارماسی علاوه بر اینکه بسیار باکیفیت هستند، برای انواع مختلف پوست ها نیز ارائه می شوند. همچنین لاین ها و محصولات متنوع این کمپانی باعث شده تا پاسخگوی نیاز همه مصرف کنندگان باشد. تنوع محصولات این برند به بیش از 2000 قلم کالا می رسد که شامل انواع لوازم آرایشی، محصولات مراقبت از پوست و مو، عطر و ادکلن ها و ... می شود. 

4.    استفاده از ترکیبات گیاهی و طبیعی

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های برند فارماسی، بکارگیری ترکیبات گیاهی در فرمولاسیون محصولات است. محصولات بهداشتی فارماسی عموما از ترکیبات طبیعی و گیاهی ساخته می شوند که باعث افزایش محبوبیت این برند شده اند. یکی از ترکیباتی که در ساخت بسیاری از محصولات این مپانی مورد استفاده قرار گرفته، عصاره درخت چای است. لاین محصولات حاوی عصاره برگ درخت چای یکی از پرفروش ترین لاین محصولات فارمسی می باشد که به طور ویژه برای پوست های چرب موثر است. این ماده خواص ضد جوش و آکنه دارد و در ساخت تونرها و سرم های بی نظیر جهت درمان جوش ها و آکنه های صورت یکار رفته است. 

5.    محبوبیت و فروش جهانی 

تولید محصولات متنوع و با کیفیت و با بهره گیری از ترکیبات گیاهی موجب محبوبیت جهانی محصولات فارماسی شده است. این برند جزو بزرگ ترین کمپانی های تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی در ترکیه است. ولی محصولات این برند علاوه بر ترکیه، در سایر کشورهای جهان نیز فوق العاده محبوب و پرفروش هستند. به طوری که محصولات آن در بیش از 120 کشور در سراسر جهان به فروش می رسند. این برند همچنین بیش از هزاران نمایندگی در بیش از 100 کشور دارد. بعلاوه بنا به گفته خودشان حدود 400 میلیون نفر مشتری بالقوه در سراسر جهان دارد. 

6.    قیمت بسیار مناسب

محصولات فارماسی با وجود کیفیت بالا، از قیمت های بسیار مناسب و معقولی برخوردارند. در نتیجه با سبد خرید بیشتر افراد مصرف کننده مطابقت دارند. این برند به همه افراد این امکان را می دهد تا با صرف کمترین هزینه، محصولاتی باکیفیت و موثر را تهیه نمایند.